Kilis’te Son dakika Suriyeliler sonunda bunuda yaptılar

Kilis’te Son dakika Suriyeliler sonunda bunuda yaptılar

Kilis’te zabıta ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimlerde, et ürünlerine yönelik şüpheli bir uygulama tespit edildi.

İddiaya göre, bir kasap dükkanında sağlıksız olduğu değerlendirilen etlere sahte mühür basıldığı sırada ekipler tarafından müdahale edildi.

Kilis Belediyesi zabıta ekiplerinin rutin denetimleri sırasında ortaya çıkarılan olayda, iş yerinde kullanılan mühürlerin resmi ve geçerli olup olmadığına ilişkin inceleme başlatıldı. Yapılan ilk tespitlerde, mühürlerin usulsüz şekilde kullanıldığı şüphesi üzerine iş yeri hakkında işlem yapıldığı öğrenildi.

Olayla ilgili olarak iş yeri sahibi ve çalışanlar hakkında gerekli yasal sürecin başlatıldığı, ele geçirilen mühürlerin ise delil olarak muhafaza altına alındığı bildirildi.

Yetkililer, halk sağlığını tehdit eden gıda ürünlerine yönelik denetimlerin aralıksız süreceğini vurguladı.

Konuyla ilgili soruşturma devam ediyor. ayrıntılar birazdan

Heber: İbrahim Güneş

Kilis CHP de budan sonra neler olacak?

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ
Saadettin Mercan
Saadettin Mercan 3 hafta önce
Kardeşim bu ülkede herşey serbest baktılar ceza yok sonuç Suriyeli de her boku yemeye başladı at keser domuzda ve satar bu millette yer
Denetim ve ceza şart ayrım yapmaksızın sınırdışı bazı uyanıklarda TC kimlik ligi almış fark etmez temizlik lazım memleket elden gitmeden