Vakıflar Müdürlüğü Kilis Halkını Aşure Sofrasında Buluşturuyor

Vakıflar Müdürlüğü Kilis Halkını Aşure Sofrasında Buluşturuyor

Gaziantep Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayının bereketini ve birlik ruhunu yaşatmak amacıyla Kilis’te vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Gaziantep Vakıflar Bölge Müdürlüğü, köklü vakıf geleneğini yaşatmaya devam ediyor. "Vakıf Geleneğinin Bereketi Aşure Sofralarında Buluşuyor…" sloganıyla düzenlenen etkinlikler kapsamında, Kilis'teki tarihi bir mekanda aşure sofrası kurulacak.

Tüm Kilis Halkı Davetli

Paylaşılan HLkftgMWEAAhGJ9.jpg isimli afişteki bilgilere göre; Kilis'teki etkinlik 26 Haziran 2026 Cuma günü, Karakadı Camii’nde gerçekleştirilecek. Muharrem ayının 10. gününe (10 Muharrem 1448) denk gelen bu anlamlı günde, Cuma namazı sonrasında tarihi cami avlusunda vatandaşlara aşure ikramı yapılacak.

Gaziantep Vakıflar Bölge Müdürlüğü, Muharrem ayının getirdiği paylaşma ve dayanışma ruhunu hep birlikte hissetmek adına tüm Kilisli vatandaşları bu bereketli sofraya davet etti. Aynı gün Bölge Müdürlüğü bünyesindeki Gaziantep Alaybey Camii ve Kahramanmaraş Ulu Camii'nde de eş zamanlı olarak aşure ikramlarının yapılacağı bildirildi.

Haber: İbrahim Güneş

 

SİZİN DÜŞÜNCELERİNİZ